Tejcsokoládés vajkaramella

Nem mondom hogy könnyű mint az egyszer-egy de nem is lehetetlen. Bátorság kedves sütőtársaim! 🙂thumb_IMG_0066_1024

Hozzávalók:

10 dkg vaj

15 dkg cukor

1 dl tejszín

csipet só

10 dkg tejcsokoládé

díszítőgyöngy

  1. A vajat a cukorral a tejszínnel és egy csipet sóval sűrűre fűzzük kb 20 perc alatt.
  2. Nagyon fontos a visszahűtés mielőtt beleteszed a csokit, az én első próbálkozásom balszerencsésre sikerült e lépés kihagyása miatt, kuka lett az egész. A hő megsütötte a csokimat.
  3. Miután beletetted a csokit öntsd ki sütőpapírra vagy alufóliára. Nekem olyan sűrű masszám lett hogy kézzel gyúrtam hozzá a csokit a visszahűtött karamellhez de így is remek lett.
  4. Miután kihűlt és megdermedt és kockákra vágtam és cukorcsillagokkal díszítettem.

Hozzászólás